die dommes van dae

Ek is onlangs deur ‘n ouer geliefde na hierdie artikel verwys wat vir my verduidlik hoekom die gekruekeldes nie dink ek is snaaks nie.

~ by mieliepap on 18 July, 2007.

2 Responses to “die dommes van dae”

  1. Ek dink nie dis ‘n goeie verskoning om grumpy te wees nie. Selfs al kan jou brein nie meer ander mense s’n verstaan nie, kan jy nog steeds lag vir jou eie grappe. Ek wil nooit eendag ‘n suurpruim tannie wees nie.

  2. Ek stem saam, krimpies moet meer lag. My ouma kan vreeslik worry, oor alles, maar sy kan darem nog ‘n goeie grap ook waardeer.

Leave a Reply

 
