vervloekse ge-taggery

Ek haat sulke stoooooopid tag-speletjies. Maar die twee mense wat my getag het klink na nice genoeg mense, en hulle (wag-‘n-bietjie en labmuis) het immers deelgeneem. Ek neem egter die 5th as  dit kom by 5 ander tag.

Die boek wat ek lees is nie werklik op die rakke beskikbaar nie. Ek het dit opgetel op Uganda se Entebbe lughawe. Titel : Africa’s New Governance Models: Debating form and substance.  Dit gaan oor die Afrika statese politiese opstelling sedert die 80’s se oplewing tot nou. Sin 6-8 van p 123. Nadat ek dit getik het, het ek besluit om sin 5 ook by te sit. Reels is vir sussies.

Attitudes toward policy and candidates as well as perceptions about groups tend to  be developed on the basis of party identification. Events are interpreted to fit with pre-existing loyalties and attachments. This partisan alignment tends to create stability and continuity since habitual patters of voting behavior tend to be sustained over a long time. The second model,the sociological model, emphasizes group membership and social alignments.

So daar.

~ by mieliepap on 17 February, 2008.

One Response to “vervloekse ge-taggery”

  1. Yes, it creates stability, but a stagnate one, the lack of humanism in Africa is why I (IMHO) believe corruption thrives and innovation lacks. But hey, that only my 2 Zim cents worth.

Leave a Reply

 
