minimiliepap

~ by mieliepap on 23 June, 2008.

7 Responses to “minimiliepap”

  1. Wow, how cool is that?!

  2. Wow, wow, wow, wow!!! Ek moet eerlik wees ek kon nog nooit kop of stert van my kinders se sonars uitmaak tot omtrend hier by ses maande nie, maar dit het my min geskeel, ek het geweet hulle is daar iewers…. Weet julle watse groot avontuur wag daar vir julle??? 😉

  3. Ag moeder kan mens glo dat daardie ‘n ou klein mensie is. Geniet!!

  4. Baie, baie koel!

  5. Ai, n nuwe lewetjie bly darem maar altyd so special!!! Geniet die kleinding wanneer hy/sy daar is!

  6. Baie geluk! Sjoe, dis Pienkzuit se vroutjie, Rendier sin en joune… Het julle so afgespreek?😉

  7. Dankie babies (sardonies en inuendo COOL !)

    Ek en Montle is baie opgewonde. Die moelike tyd is blykbaar vir eers verby en begin in alle erns weer oor vyf maande en dan hou dit vir 20 jaar. HEMEL!

Leave a Reply

 
